Tuesday 30 July 2013

Urgent : Mahu Menderma tak untuk makcik ni....


Assalamualaikum w.b.t

Jika yang join group TTC, sure dah tahu ttg penjualan Angpow Raya TTC yang mana daripada hasil jualan tu, sebahagiannya kite akan beri pada golongan yang memerlukan.

ini la angpownya..cute kan?

untuk dipendekkan cerita, utk bhg KL ni, TTC, Yus Anis dah survey untuk menderma, dia dan suami pergi melawat sorang makcik ni, dia tinggal dengan kakak die dan juga cucu cucu mereka di pantai dalam. saya tak dapat detail lagi, nti dah dapat sy edit post ni.. tapi sedih sgt..dapat tahu ttg keadaan mereka yang daif sangat...boleh baca kat whatsapp ni.. and sy terus capture screen shot dan hantar pada kawan2 saya. harini, Yus Anis akan pergi beli barang2 keperluan dgn duit collection angpow TTC, beserta dgn duit2 kawan2 bg utk didermakan kpd keluarga ini... sedih kan, kita tidur katil King, diorang... mmg sedih..sy sedih.... korang camne?

Boleh direct transfer terus pada Yus Anis, senang rasanya, tak perlu melalui saya :

CIMB Yus Anis : 12150058493521
Maybank Husband Yus, Abdul Haffiz bin Derahain : 114301503476

kalau nk pass pd nisa , MAYBANK, Nur Khairunisa Mohd Nazri - 106099202050

ini adalah atas dasar percaya antara geng2 TTC. semoga dengan setiap yang didermakan menjadi kegembiraan bagi keluarga ini. Yus inform, nti bila die melawat makcik ni n bawa barang2 yg akan dibeli, dia akan ambil gambar..nti sy update kt sini..

3 comments:

  1. assalamualaikum
    nk ask cmne ye nk join ttc group fb?

    ReplyDelete
  2. awak emel sy awak punye emel, n nama fb

    ReplyDelete
    Replies
    1. triklorometana@yahoo.com....fb Zaahira Ismail...tq yerrr :)

      Delete