Thursday 20 December 2012

Kami bukan Pak Lawak!


Assalamualaikum kawan2 TTC yang hebat2 semuanya!

pastinya antara uols dah terbaca post kawan TTC kita yang sangat berani!!(tabik spring!!) coz die post sesuatu di FB Page Astro Warna berkenaan isu slot Kembang Sa-Taman yang memaparkan kisah mereka yang belum ada zuriat. saya masih belum berkesempatan nk tgk ulang tayang cerita ini. tetapi apa yg mereka buat telah mengguriskan hati saya, hati awak2...hati kita, TTC.

So gurls, sila lah klik link yang saya sertakan, LIKE & COMMENT... sedikit je usaha kita ni, tapi mana tau impactnya besar! kita bukan pak lawak, kita ada hati, kita bukan bahan jenaka, kita juga ada hak bersuara!
http://www.facebook.com/AstroWarna/posts/446465585402450?comment_id=4714101&notif_t=like


Linda Nazmi Ja'far yg saya kenal, mmg seorang yang berani lah!tak sangka apa yang die lakukan ni, dapat feedback dari NCCC dan juga pihak ASTRO call die ttg isu ni...pasti nya uols dah bace kan dalam  FB TTC Group...

jangan buli kami, kerana kami lagi berbisa dari anda2 diluar sana..!!

4 comments:

  1. yelah, kena lah jaga perasaan org..lagi2 yang TTC ni.kita dah berusaha. rezeki nya belum ada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam.
      Terima kasih sebab share di sini. Saya mmg x langgan astro jadi x tahu pun ada isu ni. In sya Allah saya akan share benda ni di blog saya. Saya akan kredit ke blog awak. Biar lagi ramai sertai kita. at least angka 'like' itu pun dah membawa maksud.

      Delete
    2. Tq Irtiyah...fyi..pihak astro on dh call linda and she expect more after this ...semoga masyarakat lebih peka dgn isu TTC...

      Delete
    3. Saya dah buat entri http://irtiyah.blogspot.com/2012/12/panggilan-untuk-para-ttcians.html

      Kredit kat blog awak untuk idea entri dan gambar sekali.

      Delete