Sunday 28 October 2012

A.F pun dah mai...yeay!

Assalamualaikum kpd sume kwn2 ttc, silent rider, stalker, u name it! :)
Salam Aidiladha juga kepada uols sume! dan semoga selamat pergi dan balik ke kg!
Saya? taon ni side husband buat qurban, kat umah nenek di simpang renggam, and....saya tak ikot pn! :D
ada juga yang rasa
"Eh, boleh ke?kalay sy tak boleh jaoh2" - bg saya, ok je, satu hari je kot asben sy balik....bukan skali due buat cmni....huhu...dari saye makan ati kn? (u know what i mean, don't u? ) asben sy gerak hari jumaat, pas magreb, esok nye die smp dlm jam 10 malam..sekejap je kn?

anyway, tu tak buat sy excited sgt..yang penting, AF dah mai, walaupn tak naturally, ni sume sbb nk buat IUI punye fasal :D : 28 October 2012. , CD2 nk kene telan clomid 2 biji!eh eh, baru nak amik n upload gamba ubat, sekali hp tinggal daaaa..... :D

so, dengan datangnye AF, kene cancel plan g jumpe maklang this week ! :( so, kene plan pada next week after 11 Nov tu, sbbnye, akak sy kawen 11hb tu, so tkleh nk excuse :D its ok, plan nanti dgn kwn2 ttc yang nk ikot...

tentang IUI ni, bknlah sy ni desperate sgt nk baby, tapi sbbkan saya baru je bersungguh2 ber TTC semula, selepas beberape kekuciwaan(gittewwww), so, start new one dgn proceed IUI! yeay! insyaallah, jika Allah s.w.t merasakan ini masa yang tepat utk kami, saya terima dgn hati terbuka, jika belum masa kami lagi, its ok :D ..Alhamdulillah, saya bersyukur dapat seorang suami yang sgt2..suwit, baik ati, dan slalu kene punggol ponggong die!(opps, terlebey sudey!) tapi saya rasa mana2 TTC husband pn,mmg sgt2 supportive!

So uols, ni dulu yg saya nk tulis, semoga kwn2 sy ni, diberi limpah kurnia dari Allah s.w.t, didalam jagaanNya selalu dan diberi kasih sayang yang banyak2 sgt dari suami dan keluarga!

tq fot coming!
Happy Monday Blues~~~~~ xoxo

2 comments:

  1. Gud luck nisa... saya lak dah cd6 hari ni.. InsyaAllah akan proceed ngan 2nd iui pas ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. oho..sama2 la kite ea? dont worry, be happy

      Delete