Tuesday 30 October 2012

Office punye hal: I Declare War to you!!

Situasi berlaku dihari isnin : berbalahan dalam emel antara Seksiteri dan salah sorang HOD bawah division i


Aku suh ko submit report, submit la..bukan aku yang nak ^&(, tapi boss! tu pn ssah kan ko nk bg..smp 4rd reminder pn ko diam, n pastu nk bertekak2 dgn aku..hey hey hey! silap orang... aku tau dlm hal ni, aku rasa aku tak buat salah, tapi ko sejak azali suke mengondem (eh, ade ke perkataan ni...erm..nevermind :D ), orang! smua org kau buli n tunjuk ko tu mcm HERO .. so, this time..sorry , ko ingat aku yg camni nk pijak2 nk bodokan aku dpn boss aku ke?gile.... yup yup~mmg aku tgh hangin satu badan ngan die.....walaupun dah hari rabu, hangin masih tak habis, mungkin sbb aku tgh mood period(yay)...

dah ngadu kt boss pn, besela..kite ni sape, yang len tu semua ayam tambaktan die...haaaa..lagi la hangin kan.....biar la nk kata aku ape pn, aku ada bukti yang korang2 smua mmg buat bodo je kalu arahan dari aku, kecuali la boss minta depan2..baru terhegeh2...bangang kan??

because of that....
yep yep! 


So, rasa la kan? aku mmg takkan dh nk bcakap dgn orang2 yang rasa die betul je!
haish..marah ini sifat syaitan, masalahnye...dh lama sy simpan, dh lama sy cuba kautim dgn boss hal diorang, cuba cover, cuba buat mesra2...tapi ape sy dapat??bkn nk duit , bkn nk pujian..tapi sama2 la kan?u know what i mean kan........

CD3- AF datang mencurah2.....mlm tadi smp 3 kali uols tukar pad....

4 comments:

  1. sabar la ye nissa... yg penting jgn stress...

    ReplyDelete
  2. sabar la ni awak. :D tapi harini dh ok dah...die pn dah start tegur sy semalam..tekejot sy..tapi tulah, sy lebih rela berdiam dari bercakap dgn orang yg sakitkan ati..... asalkn, die tak ganggu sy, tu sudah cukup..heeee....next IUI bila?good luck taw!

    ReplyDelete
  3. Sabar ye... memang tak dapat lari dari org yang mcm ni.. Kdg tu, kerja yang kita buat, bila bos tanya, depan2 kita leh ngaku dia yang buat.. Org2 mcm ni memang tak leh bg muka kan? anyway, baru je follow ur blog.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hik2..malu je dgn post ni..sbb mengamuk hebat!maybe sbb makan ubat hormon terlebih, asek nk marah + nangis tak pasal2...

      tq pn.k. saye pn slalu blog walking K punye blog (ape punye bahasa melayu daaaa), sejak2 start aktif berttc..uhhuuu

      Delete