Tuesday 23 October 2012

Menunggu AF....


For my Record :

Duphaston - 18/10/12 (2 x 1 hari)
End Duphaston - 22/10/12

Target AF datang : 28 @ 29 October

kalau la tarikh ni die datang..rasa2nya mcm kene postpone je jumpe maklang... :( dh la mlm tadi tido mimpi maklang(walhal tak pnh tgk muke)..die siap dtg umah sy (kot), tapi bilik sy tkde tv..hihi....rasa mcm tak nk bangun pagi tadi..tau2 dh pukul 6.45 pagi!!hape lagi, kelam kabut mcam biasa le....

kalau AF datang, aku pn tatau la bile nk g ni..time tu, confirm kene call Kpj buat appointment hari ke 12. time tu, aku sebuk ngan akak aku nk kawen...sempat ke sbl tu p jumpe maklang...semoga dipermudahkan...

Menanti AF datang utk makan clomid...skang on dengan susu kambing + kurma, dan juga vitamin2 dari Wanda Safwan tu....hehehe....

Hari Raya Haji bakal tiba..memandangkan rumah mak saya dan mertua hanyalah sejauh 15-20 minit sahaja...aku cam biasa la nk raya umah mak aku jugak!!! haish...sbbnye hari raya haritu, 1st raya dgn family die..so, this time ngan family aku la kan.. huhu.. n, n, my asben cakap : ok, kalu camtu, mlm raya g umah mak aby....??what????malam raya = memasak = kene tolong masak = which is aku mmg out bile dengan mak die ni...byk protokol...... seb baik la aku dpt mengelak dari balik kg family die di johor..yuhuuu!!!!!! alasan ku - aby, nti aby bgtau je nisa sebok dgn urusan kawin kak ja, nk packing mcm2 lagi, = ALASAN SANGATTT.... n asben ku sangat tak kesah bab2 ni..takleh kene balik kg tu, wajib ada due2...in fact, ni kali kedua aku buat, n perasaanya...HOMAI!OSEMMM..... -pastinya ada tahu kan perasaan tidak bersama saudara2 yang suke jadi reporter ni.... :D

till we meet again, Salam Aidiladha, dan selamat berusaha!!

No comments:

Post a Comment